chan小二

逗比女青年
Verona - Koit Toome、Laura

小豆之家:

Sleeping all alone
一个人的宿醉
You wake up with a bottle in your hands
醒来时你手中还拿着酒瓶
No sound of serenade
小夜曲的旋律不再
Cause we both know we lost our game
因为我们都知道我们输了这场博弈
I was always high on loving you
爱你总是让我兴奋
Before the romance turned to drama
在浪漫变成争吵之前

Like Romeo and Juliet once before
就像曾经的罗密欧和朱丽叶
We are lost in Verona
我们迷失在维罗纳
Learning through the scars
伤疤教会了我许多
Will make you stronger time is the proof
时间会证明它会让你更加坚强
I'm not a loner kind
我并不喜欢孤独
I know I just can't get over you
我知道我只是忘不了你
I was always trying to tell the truth
我曾努力想告诉你事实
Before the romance turned to drama
在浪漫变成争吵之前
I hoped the best in me was always you
我总希望你是我心中最完美的那个
Before we lost our Verona
在我们迷失在维罗纳之前
We are lost
我们迷失了
Lost in the crowd of the street
迷失在人来人往的街道
We are lost
我们迷失了
Like two sailing boats in the sea
就像大洋中的两片孤舟
We are lost
我们迷失了
Cause sometimes we building and burning down love
因为有时我们建立起了爱却又把它烧成灰烬
We have lost our Verona
我们已经失去了我们的维罗纳
We lost and we found our Verona
我们失去又找回了我们的维罗纳
We are lost in Verona
我们迷失在维罗纳
Reckless type of love
不顾一切的爱
Reckless type of love
不顾一切的爱
We never said: I'm sorry
我们从不说:我很抱歉
We never said: enough
我们从不说:我受够了
This western type of woman
这西式的女人啊
Western type of man
西式的男人
Disappeared in Verona
消失在维罗纳
We lost and we found our Verona
我们失去又找回了我们的维罗纳
We are lost in Verona
我们迷失在维罗纳
We are lost
我们迷失了
Lost in the crowd of the street
迷失在人来人往的街道
We are lost
我们迷失了
Like two sailing boats in the sea
就像大洋中的两片孤舟
We are lost
我们迷失了
Cause sometimes we building and burning down love
因为有时我们建立起了爱却又把它烧成灰烬
We have lost our Verona
我们已经失去了维罗纳
We lost and we found our Verona
我们失去又回到了我们的维罗纳
We are lost in Verona
我们迷失在维罗纳
We lost and we found our Verona
我们失去又找回了我们的维罗纳
We are lost in Verona
我们迷失在维罗纳

小豆之家敬上!

评论

热度(10)